Re: nie działają wejścia audio na panelu przednim

Autor: kmark <markotar_at_go2.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 20:35:18 MET DST

Użytkownik "chojny" <chojnyANTYSPAMEREK@interia.pl> napisał w wiadomości
news:f1vuum$44n$1@news.task.gda.pl...
> ja tez mam obudowe mode comu i nie dzialaja mi gniazda audio z przodu
> obudowy (USB dziala). Myslalem, ze mi w serwisie nie podlaczyli... Jak
> znajdziesz jakis artykul na ten temat to daj znac.
Witam!!
Ja mam kartę dźwiękową zintegrowaną z płytą główną.Piszę, jak ja to
zrobiłem. W instrukcji płyty głównej znalazłem opis prawidłowej konfiguracji
urządzeń audio, dotyczącej panelu przedniego. Wykonałem zalecenia.Oczywiście
kabelki z gniazd obudowy musisz mieć poprawnie podłączone do płyty głównej.
Następnie, po kolei: panel sterowania - dźwięki i urządzenia audio -
Audio - Nagrywanie dźwięków ( tu wybrałem swoje domyślne urządzenie, czyli w
moim przypadku: Realtek HD Audio input) - Głośność - Regulacja nagrywania:
tu suwak przesunąłem na maxa. Pozamykałem, a tam gdzie była opcja "zapisz",
zapisałem.
Zrobiłem próbę - rezultat był jaki taki, ale był. Mam najtańszą kamerkę z
mikrofonem, więc uznałem to za wynik pozytywny.
Poza tym zauważyłem, że w otwieranych oknach (tych po wejściu do panelu
sterowania) coś jeszcze można by pokombinować ponieważ:
- w oknie: "właściwości: dźwięki i urządzenia audio", w pozycji nagrywanie
dźwięku, opcje zaawansowane mam nieaktywne,
- to samo dotyczy okna: "regulacja nagrywania", tutaj aktywne mam tylko
jedno ustawienie:"regulacja nagrywania", pozostałe - nieaktywne.
Na razie badania przerwałem, bo i tak nie używam panelu przedniego, do
podłączeń audio, a wszystko co robiłem, to dla sprawdzenia, czy poprawnie
zmontowałem mojego pierwszego kompa.
Ale na pewno do tego kiedyś wrócę, bo już mnie nurtuje, dlaczego te opcje, o
których wcześniej pisałem, są nieaktywne.
Pozdrawiam-marek