Re: Outlook Express, nie znikające powiadomienie w trayu

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_gsx.pl>
Data: Tue 15 May 2007 - 13:43:25 MET DST

kolejny zacny użyszkodnik jenternetu o wdzięcznym pseudonimie
Radoslaw Krzyzan, raczył(a) zaszczycić towarzystwo temi oto słowy:
> "mkonst" <mkonstUSUNTO@et.put.poznan.pl> wrote in message
>
> Dokładnie. Żeby sie pozbyć tej ikonki wystarczy double click na dowolnej
> wiadomości.

Właśnie chodzi mi o coś odwrotnego, żeby system sam "pozbył się"
tej ikonki po odebraniu wiadomości, ale faktycznie jak odbierze dwie lub
więcej,
to któraś może pozostać nieprzeczytana.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi.
Pozdruffka