Re: Serwer Longhorn Beta 3 - wolna sieć LAN dla stacji Win98,DOS

Autor: Artur Zgadzaj <artur.zgadzaj_at_wp.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 21:25:28 MET DST

Radosław Sokół pisze:

> To jest Beta... W wersji finalnej może tego problemu nie będzie,
> a do tego momentu i tak się to nie nadaje do wykorzystania w śro-
> dowisku produkcyjnym.

Myślę, że właśnie po to jest wersja testowa, aby takie rzeczy wyłapać
wcześniej, zgłosić, spróbować wyjaśnić i przewidzieć rozwiązania.
Mówienie o tym dopiero po fakcie może być już tylko stwierdzaniem faktu
dokonanego.

Czyż nie lepiej coś przetestować i omówić, zanim ukaże się wersja
finalna? Chyba sam Microsoft uważa, że lepiej i po to między udostępnia
wersję przedprepmierową.

Artur Zgadzaj