Re: Wariujący explorer.exe

Autor: Pink <Pink_at_WYTNIJ-TO.op.pl>
Data: Mon 14 May 2007 - 16:10:20 MET DST

Dnia 2007-05-13, o godzinie 20:09:26, użytkownik *pawel g.* napisał(a) w
wiadomości: <news:f27k8m$7pj$1@inews.gazeta.pl>

> Witam.
> Od calkiem niedawna, za kazdym razem gdy odejde na 15 minut od kompa i
> wylaczy sie monitor (tak mam ustawione), twardziel nagle zaczyna pracowac
> jak oszalaly i trwa to do 20 minut. Gdy usiade z powrotem i wroce do pracy
> to po jakiejs minucie dysk sie uspokaja. W menedzerze zadan zdazam jeszcze
> zobaczyc, ktory to proces tak wywija... okazuje sie, ze explorer.exe. Po
> czym wnosze? Po zapisie/odczycie we/wy w bajtach i CPU na 99%. Co moze byc
> przyczyna? Hibernacja i wstrzymywanie systemu sa deaktywowane, spyware'u,
> [...]

Być może w tym czasie system tworzy/usuwa punkty przywracania lub
instalowane są poprawki.

To narzędzie powinno rozwiać wszelkie wątpliwości.
http://www.microsoft.com/technet/sysinternals/FileAndDisk/Filemon.mspx

--
Pozdrawiam
Pink