Re: dziwny problem z Moje miejsce sieciowe

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 14 May 2007 - 12:29:02 MET DST

Dnia 14 May 2007 11:40:12 +0200, Krzysiek napisał(a):

> od x lat chodzi u mnie w zakłądzie sieć i nagle dzisiaj z zupełnie niewiadomych
> powodów nie mogę przeglądać sieci poprzez Mojej miejsce siecowe. Wyskakuje
> komunikat: Możesz nie mieć uprawnień do przeglądania tego zasobu sieciowego,
> Skontaktuj się z administratorem tego serwera itd.
>
> Sęk w tym, że sieć działa i wchodzę na każdy komputer poprzez skrót \\komp1
>
> ok. godz. 7.30 na 100% jeszcze to działało, bo instalowałem drukarkę sieciową
> i wchodziłęm w ten sposób na jeden z kompów.
>
> Ale jest godz. 11.40 i za żadne skarby nie mogę poprzez moje miejsce csieciowe
> [...]

Miałem kiedyś takie problemy, jak inny komputer stał się master browser.
Inny powód to zestawione w tle połączenie na "Gościa", o którym nie
wiesz, blokujące możliwość zalogowania się "na usera". Może to być na
przykład ta drukarka sieciowa. Polecam narzędzie fsmgmt.msc i
http://www.pckurier.pl/archiwum/artykuly/stelmaszek_ewa/przegsie/ .

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/