Re: Windows XP SP2 - niedziałające programy (Słownik Collinsa i PWN-Oxford) - Setup.exe - Stary typ instalatora?

Autor: setar <setar_at_poczta.fm>
Data: Sun 13 May 2007 - 17:55:32 MET DST

news:1geqegro7yuew.dlg@kwinto.prv...

> Hmmm natknąłeś się na jeden z powodów, dla których zrezygnowałem z
> używania takich firewalli :-).

Czy poza tym powodem oraz rozmnazaniem przez Kerio ikon w tray'u podczas
działania wygaszacza, od czasu do czasu wystepującym niewłączaniem się
firewalla przy starcie Windowsa (!!!), koniecznością wyłączenia firewalla
podczas ściągania przez niego kodu aktywacyjnego do płatnej wersji (bez tego
po prostu nie mozna zarejestrowac i to nie wiadomo dlaczego!), braku funkcji
"stealth" w trybie udostępniania połączenia internetowego (ICS) (o czym
dowiedziałem się juz gdy wykupiłem pełną wersję firewalla) są jeszcze inne
powody których powinienem się bardziej obawiać? :D

Jesli ten firewall nie ma zadnych niedociagniec ktorych nie mozna by
zalatac to wole używać Kerio gdyż płacenie kilkuset złotych rocznie za
firewall Symanteca to dla mnie za duzo ...