problem z programem rivatuner

Autor: Cynio <cyniczny_at_piaseczno.com.pl>
Data: Sun 13 May 2007 - 08:29:19 MET DST

Witam
Wymieniłem kartę graficzną (a zarazem płytę i procka:-) z GF 6800 LE
GAINWARD
na 7600GT FORSA. Niestety po wgraniu oryginalnych sterów (ale również
najnowszych sterów ze strony nvidia) w programie rivatuner po
kliknięciu w customize
brak opcji "Low-level system settings"
Również brak przycisku customize obok forceware detected
Opcje te generalnie byłby mi potrzebne aby móc zmniejszyć obroty
wentylatora na karcie(przynajmniej w trybie 2D bo jest dość głośny a
temp. rdzenia karty nie przekracza 60 C). A może znacie jakis
programik który mógłby to zrobić (niestety w opcjach powerstrip-a i
atunera tego nie znalazłem)

--
Pozdr.
Cynio