migracja windows 2k -> 2k3

Autor: lukasz <list_brak_at_bo.i.po.co>
Data: Sat 12 May 2007 - 14:06:13 MET DST

Czesc

W przeciagu paru miesiecy musze zmigrowac srodowisko windows 2k do windows 2k3.
Chcialbym w zwiazku z tym skorzystac z kursu ktory w mozliwe najszerszy sposob poruszalby powyzsza kwestie.

Czy mozecie mi polecic ktory kurs / osrodek (Warszawa) jest wart uwagi ? Za kurs placi pracodawca, wiec tutaj nie jestem
jakos specjalnie ograniczony.
Czy tez moze znacie jakas ksiazke ktore porusza to zagadnienie ?

Poniewaz to bedzie moje pierwsze tego typu szkolenie, o co nalezy spytac, aby wybadac czy dana placowka jest dobra.

Slyszalem dobre opinie na temat Altkom'u.

TIA

--
lukasz