Windows VISTA - usuwanie folderu systemowego

Autor: <b.xcited_at_gmail.com>
Data: Sat 12 May 2007 - 13:07:56 MET DST

Witam,

mam nadzieje, ze ta grupa to dobre zrodlo pomocy dla mojego problemu
(niestety nie znalalem polskiej grupy dotyczacej VISTY).

Otoz pierwszy raz zainstalowalem VISTE na partycji G: zeby sprawdzic w
ogole, czy ten system sie u mnie sprawdzi, w razie czego zawsze moglem
bez problemu wrocic do XP. System mi sie spodobal, wiec zrobilem
format C i zainstalowalem VISTE na partycji C:

Niestety teraz chcialbym odzyskac miejsce ktore przeznaczylem na VISTE
na partycji G: (ok. 7GB) i wszelkie proby spelzaja na niczym.
Oczywiscie pod VISTA nie mam uprawnien, zeby wykasowac folder Windows.
Sciagnalem program Avira NTFS4DOS, ale niestety po wystartowaniu z
dyskietki widzi tylko partycje C: D: E: F: a wszystkie pozniejsze juz
nie :/

Zastanawiam sie co jeszcze moge zrobic?
Czy ktos mial podobny problem?

Pozdrawiam,