Re: Program do usuwania syfu

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 12 May 2007 - 01:09:06 MET DST

news:f21k9n$fr$1@polsl.pl...

> SpyBot Search and Destroy
> Arcabit ArcaMicroScan online

A coś skanującego on-boot? Jak np. darmowy Avast... może Rootkit Revealer
coś znajdzie? Czy słusznie chcę dopisać te programy? (oczywiście wiem, że
bez wyraźnego zezwolenia w instrukcji, nie może pracować naraz więcej, niż
jeden antywirus).

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje