coś w stylu starr

Autor: Rikicki <jan.rokicki_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 19:36:33 MET DST

Witam, poszukuje programu podobnego do starr który hmm wiadomo keyloger ale
np starr nie dziala pod wsinda xp na kocie z ograniczeniami (ja mam konto
admina ale starr nie udało mi się uruchomić na tym koncie - dałem możliwość
zapisu do katalogu starr userowi ale dupa)a wlasnie takie konta musze
monitorowac. Zna ktoś coś dobrego. Najlepiej uruchamiane tez z cmd i dobrze
schowane. Zadnych ikon i tak dalej.

Z góry dzięki