Ndis.sys jak zwykle kłopoty (XP)

Autor: CCL <bardzo.zly_at_adres.com>
Data: Fri 11 May 2007 - 16:21:52 MET DST

Witam,
wiem, że problem był juz opisywany, ale dopadło mnie. Chodzi o
bluescreeny z błędem sterownika ndis.sys. Windows XP Sp2 z
aktualizacjami co jakiś czas bez powodu potrafi zawisnąć (nawet gdy na
nim nie pracuje, tylko odpalony jest Thunderbird czy Muł)
na poprzednim komputerze poradziłem sobie z tym instalując osobną kartę
sieciową i wyłączając tą wbudowaną na płycie. Teraz nie mogę tak zrobić
bo nie mam juz wolnego slota. karta wbudowana to Marvell Yukon 88E8053
PCI-E Gigabit Ethernet Controller.

Jakies pomysły - najnowsze stery pościągane...

pozdrawiam

CCL