Re: Co to za trojany łapłem i nie wiem skąd

Autor: <dipl.usunto_at_gazeta.lp>
Data: Fri 11 May 2007 - 13:59:23 MET DST

> Nie sprawdzałem tego, ale mam wrażenie, że mało która strona
> będzie wtedy w ogóle działać :(
> Nigdy nie miałem "odwagi" wyłączyć js.
no właśnie będzie działać, przynajmniej w Operze, w innych
przeglądarkach nie sprawdzałem.
często zaglądam na stronę filmweb.pl, na której już zupełnie
przesadzają z reklamami. po wyłączeniu javascript w Operze
stronka działa, reklam brak, a poza tym ładuje się
__dużo szybciej__. większość stron mi działa poprawnie
bez javascript, tak jak pisałem ładują się szybciej,
a jeśli na jakiejś javascript jest potrzebne, to poprostu
to dla tej wybranej witryny włączam javascript.

--
pozdr dipl
 w bud.: http://swiatlazienek.net/ i http://hurtownie.info.pl/