MS Project na uslugach terminalowych - o co chodzi

Autor: <stopspamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 May 2007 - 08:31:27 MET DST

Niech mnie ktos oswieci, chce zainstalowac MS Projecta 2000 na TS, na stronie MS
napisali:
"Aby zainstalować dostosowaną wersję programu Microsoft Project 2000 lub pakietu
Microsoft Office 2000 w środowisku usług terminalowych, należy uruchomić program
instalacyjny, czyli MSIExec, z plikiem transformacji (.mst). Plik transformacji
zawiera modyfikacje pliku pakietu instalacyjnego (.msi) wymagane do dostosowania
procesu instalacji. Plik TermSrvr.mst powoduje tymczasową modyfikację pakietu
instalacyjnego produktu w celu utworzenia wersji instalacyjnej przeznaczonej dla
serwera terminali."

Sciagnalem pakiecik z plikiem TermSrvr.mst no i jak mam uruchomic MSIExec z
plikiem transformacji (.mst) ?