Re: Co to za trojany łapłem i nie wiem skąd

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 10 May 2007 - 12:46:52 MET DST

Użytkownik "Arek" <fake@wirt.pl> napisał w wiadomości
news:f1us5v$his$1@news.task.gda.pl...
> Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości

> Znaczy:nie uruchamiałem żadnych nowych programów, tylko te od dawna
> poinstalowane i sprawdzone antyvirem i spyem.

Więc skąd wziąły się pliki SPTD.SYS i trojany?
Jeśli używasz IE to Radek już Ci wyjaśnił... ;)
Jeśli musisz używać IE i konta admina to uruchom IE
z prawami zwykłego użytkownika, ale generalnie takie
postępowanie kojarzy się z "syfem i pudrem"...
Na pewno warto zaktualizować IE do najświeższej wersji i
zassać wszystkie łatki z Windows Update.

Piciu