windows 2003 błąd przy zamykaniu programów i brak internetu

Autor: BQB <adres_at_antyspamowy.com.invalid>
Data: Thu 10 May 2007 - 11:00:17 MET DST

Przy zamykaniu większości programów wyświetla mi się komunikat: Instrukcja
spod "0x20b0c6b4" odwołuje się do pamięci pod adresem "0x00000000". Pamięć
nie może być "read". Kliknij przycisk OK, aby przerwać działanie aplikacji,
oprócz tego nie działa net - dokładniej DNS, po wpisaniu nslookup: *** Can't
find server name for address 194.204.159.1: No response from server
Default Server: UnKnown
Address: 194.204.159.1

ping działa normalnie do tego adresu, nie ma znaczenia, który serwer dns
wpiszę i tak nie działa. po wpisaniu exit w tym nslookup dostaję komunikat
j/w stało się to po jakiejś ostatniej aktualizacji (SP2 też był
instalowany), znalazłem informację, że może pomóc odinstalowanie ie7.0,
wszystkich aktualizacji i zainstalowanie na nowo SP1, SP2 nie instalowałem
jeszcze, ale narazie nie mam możliwości.

Pozdrawiam
BQB