co blokuje http?

Autor: tomek <tomek_at_win.pl>
Data: Wed 09 May 2007 - 23:36:17 MET DST

mam nowy komputer z XP Prof SP2 i problem z siecia... a w zasadzie jednym
portem, dziala mi wszystko poza http (dziala ftp, Gadu-Gadu, poczta e-mail)

oczywiscie pierwsze co mi wpadlo do glowy to zapora ale nawet calkowite
wylaczenie nie pomoglo, same lacze sprawdzone na innym komputerze wiec na
pewno nie wina routera, zadnego dodatkowego oprogramowania nie instalowalem
(nowy system) poza logowaniem Novel

problem wystepuje niezaleznie czy lacze sie przez wi-fi czy kabelek, ale jak
wczesniej laczylem sie przez komorke nie bylo problemow (teraz nie moge
sprawdzic)

jakies sugestie? bo ja juz zalamuje rece :(

tomek