Re: XP czy Vista?

Autor: Krzysztof <krzych3_at_gmx.de>
Data: Wed 09 May 2007 - 10:45:30 MET DST

Witam
Mialem obydwa systemy na Asusie z Ahtlonem TL50 i 2 GB ram jak i u kolegi
TL52 i 1GB
Powiem krotko -Vista chodzi plynnie nawet na 1 Gb,chociaz nie robilem tam
zadnej obrobki videoczy innych czynnosci obciazajacych system.
Po pewnym czasie ,paru tygodniach dalem sobie spokoj z vista i wrocilem do
xp.
Powody-duzo programow ktorych mialem nie chodzi,musialbym zdobywac dodatki
,nowe wersje.
klopoty ze sterownikami ,nawet z grafika ktora przyslal mi asus na
viste,(nvidiago 7300),o sterownikach do komponentow no name nie wspomne,np
karta telewizyjna
vista tak naprawde niczym mnie nie zaskoczyla
to slynne aero,tak rozpisywane w gazetych do nic wielkiego,
moznaby bylo wiele pisac ale i tak kazdy musi sie przekonac sam