Coś zamiast ISA

Autor: Qleec <qleec_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 20:11:57 MET DST

Witam

Zakupiłem serwerek razem z Windows 2003 Server SBS. Spodziewałem się otrzymać
w pakiecie ISA. A tu przykra niespodzianka: ISA jest tylko w wersji SBS
Premium. Nawet nie wiedziałem, że SBS występuje w dwóch wersjach....

Serwer będzie kontrolerem domeny, będą na nim dane i aplikacje.
Chciałem też przez serwer udostępniać internet w bezpieczny sposób za pomocą
regół utworzonych w ISA. Dlatego też w serwerze są dwie karty sieciowe. Nie
wiem teraz co zrobić... Jak można bezpiecznie puścić ruch na na serwerze ?
A może jakieś darmowe oprogramowanie na 2003 ?

Będę baaaardzo wdzięczny za wszelkie pomysly i sugestie.

Pozdrawiam

Qleec