Re: Pivot a DX

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 15:00:20 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> A jakby miało ClearType działać, skoro mu się nagle trójki
> subpikseli znajdują w pionie, zamiast w poziomie?
Fakt, nie pomyślałem o tym...

> Bo gry są przystosowane często do konkretnych rozdzielczości.
> Nawet z panoramicznym obrazem mają już problemy.
Ale nawet jak ustawie nieskalowanie do całego ekranu. W trybie normalnym
nie skaluje się obraz i wyświetla sie taka rozdzielczość pełnoekranowa
jaką jest zadana czy to 800x600 czy 1024x768

> A to może wynikać z innej organizacji pamięci w trybie pivot:
> każdy blok obrazu musi być obrócony o 90 stopni, często pro-
> gramowo.
Tyle ze nie widać obciążenia CPU podczas przewijania. Czyżby lipność
karty graficznej (R9250) dowodziła ze do pivotu to sie ona nie nadaje?