Re: ctrl+C ctrl+V

Autor: Gab <gpstanekWYWALTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 08 May 2007 - 01:33:58 MET DST

Radosław Sokół spod adresu <rsokol@magsoft.com.pl> wysłał(a):

> Spróbuj uruchomić podgląd schowka i zobaczyć co tak naprawdę
> jest pakowane do schowka.

Wklejenie do Excela przynosi ten sam efekt, do notatnika nic się nie
wkleja więc do schowka juz jest kopiowane nie to co powinno.
hmm.. jak włączyć podgląd schowka 2000?

> Nie ma przypadkiem zduplikowanych adresów MAC w LANie?
> Wszystkie MACe są poprawne?
Jest sklonowany MAC z tego na kablu z routerem po stronie WAN. Ale to
chyba nie powinno miec znaczenia?

--
Gabriel
[pisząc do mnie popraw adres]