Re: IE samoczynnie się zamyka

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 07 May 2007 - 14:41:00 MET DST

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.syneticon.net> napisał w
wiadomości news:f1mpqr$fac$1@newsreader3.netcologne.de...

Aż tak skutecznie, że kierują do fałszywych stron?

> Ale czy takie podstawowe rzeczy powinny powodowac samoczynne zamykanie
> sie przegladarek?

Też mi się wydaje, że to nie powinno mieć aż takiego wpływu.
Poza tym, czy zamykają się TYLKO przeglądarki, czy coś jeszcze?
JA kiedyś, jeszcze za modemu, czyli w zeszłym wieku, miałem tak, że do
0202122 było szalenie ciężko się dodzwonić. To czasem korzystałem z numerów
alternatywnych, gdzie wrecz było powiedziane, że będzie za darmo, ale
wyświetlać się będą reklamy. I rzeczywiście wyświetlały się. Nie wiem jak,
czy jakieś transparentne proxy dokładało, czy przez dziury w Miśce (MSIE,
wówczas 4, czy 5, nie pamiętam), bez FW.
Moze tutaj jest podobny przypadek (stąd pomysł sprawdzenia jakie jest proxy
uważam za rozsądny), że jest proxy, nawet takie na niby, co powoduje, ze
wtrąca gdzieś swoją ramkę czy co tam, z kodem nakazującym zamknięcie okna.
Tylko, że chyba każda przeglądarka ma swoje własne ustawienia, więc coś
musiało by we wszystkich podmienić. Po IP kolegi Wito widzę, że ma dostęp u
włoskiego operatora ITS-NET, może on coś dokłada? Trudno mi powiedzieć, czy
słusznie, ale sugerowałbym zwrócenie sie do opa z pytaniem, czy nie ma
jakiegoś przezroczystego proxy po drodze... a także, niezależnie,
przeskanować antywirem, ale on-boot, ad-aware (i inne tego gatunku), oraz
postawić skuteczny FW, Kerio 2.1.5 umie współgrać z tym, co jest w XP (że to
XP, to widać w nagłówkach), stawiałem, chodziło ślicznie przez oba FW, nie
było żadnego żarcia się ogniomurków. Może rootkit Revealer, Gmer, czy inne
takie też by warto odpalić, niech poczyszczą?

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje