Re: IE samoczynnie się zamyka

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 07 May 2007 - 07:52:37 MET DST

In news:4c68.0000000d.463eb8fc@newsgate.onet.pl,
*Wito* <elwitjam@poczta.onet.pl> typed:
> Witam!
> Poradźcie co zrobić jak nie otwiera mi się przeglądarka Internet
> Explorer. W zasadzie to otworzy się ale zanim załaduje stronę już się
> zamyka. To samo dzieje się z Operą i Firefoxem.
> Antywirus niczego nie znalazł. Czy ktoś miał już ten problem?

Mozliwe, ze 'ktos' podmienil DNS-y, sprawdz w ustawieniach.
Ponadto uzyj proxy w3cache.icm.edu.pl:8080, oraz ustaw MTU-
http://neostrada.info/faq.php?faq=mtuwindows
lub,
Zajrzyj do rejestru i sprawdz zapis w kluczach:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
URL\DefaultPrefix
Domyslna=http://
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\URL\
Prefixes
home=http://
www=http://
itd..