Re: instalowanie xp prof - przy wyborze partycji klawiatura przestaje działać

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 06 May 2007 - 22:45:16 MET DST

W artykule <ml24bnqmb4ma$.dlg@kwinto.prv> Michal Kawecki napisał(a):

> Na etapie instalacji podaj mu dyskietkę ze sterownikami do kontrolera
> dysków docelowej płyty głównej.

Z tym będzie problem, bo XP dopóki nie ma sprzętu obecnego w systemie,
nie umie dodać sterowników do niego (o czym przekonałem się na własnej
skórze).
Można podstawiać je mu, ale i tak nie znajdzie urządzenia (w tym wypadku
kontrolera dysków).

A jaki problem sobie taką płytę przygotować na dowolnym istniejącym
systemie? W sieci masz setki opisów integracji, a nawet gotowe programy,
które wykonają wszystko same (podstawiasz tylko płytę z XP, wskazujesz
ścieżkę do SP2 i nagrywają Ci nowy obraz na płytę).
Ja akurat zawsze robiłem to wg ręcznych instrukcji i zawsze działało.

Jacek