Re: adobe nie otwiera pliku .pdf

Autor: kmark <markotar_at_go2.pl>
Data: Sat 05 May 2007 - 17:37:51 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:f1hqc5$c0v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To z ciekawości, podrzuć model telefonu i link, z którego pobierałeś.
Bardzo proszę:
telefon: KX-T4401BX
link: http://www.elektroda.pl/rtvforum/sutra119912.html#119912 To jest
strona uploadu elektroda.pl. Trzeba się tam niestety zarejestrować.
Z ciekawości korespondowałem z przedstawicielem panasonic na Polskę, ale
umył ręce odpowiadając, że do Polski ten model nie był sprowadzany, więc
manuala nie posiadają. Z grzeczności posłałem im swojego, jak go otworzą, to
będą mieli "jak znalazł".
Na wszelki wypadek, gdybyś miał problemy z pobraniem tego pliku ze strony,
przesyłam Ci go na Twój adres.
Pozdrawiam-marek