Re: adobe nie otwiera pliku .pdf

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Sat 05 May 2007 - 03:03:59 MET DST

Potwierdzam - otrzymałem ...

No fakt jest problem ...
wersja zgodności ze specyfiakcją formatu adobe 1.3

Acroread 8 nie otwiera - faktycznie żada dostępu do jakiegoś (chór wie
jakiego ???) dodatku/plugina ...

niby żadnych haseł ani właściciela do otwarcia ani do nadania uprawnień ale
PISZĘ "NIBY" bo ... czytaj dalej ...

Próbowałem wyodrębnić pdf do innego formatu i wtedy żąda hasła do otwarcia
(PARANOJA !)

Foxit Reader piszę coś w stylu "file encrypted with unsupported blablabla"

Foxit editor w ogóle nie otwiera - TAK JAK przy chronionym hasłem pliku

Już nie pamiętam w czym oglądałęm właściwości pliku - o dziwo udało się ...
i tam gdzie powinny być czcionki były wiadomo "krzaczki"

WE WŁAŚCIWOŚCIACH - - BRAK CZCIONEK OSADZONYCH - z reguły jakieś powinny być
.... atu ni cholery
i TU może tkwić przyczyna ..

DRUGA MOŻLIWOŚĆ - File encrypted - jakimś nieznanym acrobatowi algorytmem

no na razie brak mi koncepcji ... szkoda że nie mam tu acrobat pro :( do
niego mam najwiękesze zaufanie ...choć to kobyła nie program ;)

Na tym wyczerpałem jak na razie wsyztskie znanne mi rozwiązania niższego
poziomu ...
dalej nalezy użyć technik typu "PDF HACK"

daj cynk co jak problem został rozwiązany ... może admin elektroda.pl coś
odpisze ...

Najbardziej podejrzane mi są CZCIONKI ...

Pliki to instrukcja serwisowa od tela pan więc zawiera obiekty i tekst ...

--
Pozdrawiam  ... Exploris.
"Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy..."