Re: Vista/Xp z MSDNAA, a klucze OEM

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 18:52:51 MET DST

*ptak* pisze:

> Użytkownik "|Pio|" <pio_wa@_wytnij_o2.pl> napisał w wiadomości

> wydaje mi sie ze nie

A mnie się wydaje, że będzie to zgodne z EULA a co najważniejsze - zgodne
z prawem. Ograniczenia wersji OEM działają w drugą stronę, to znaczy
system OEM jest legalny tylko używany na zakupionym razem z nim sprzęcie.
Natomiast wersja MSDNAA do konkretnego sprzętu "przywiązana" nie jest,
więc może być instalowana gdziekolwiek, nawet na komputerze z którym
kiedyś był dostarczony OEM-owy system.
Z tym, że (odnosząc się do pierwszej części pytania |Pio|) klucz wersji
MSDNAA nie będzie działał z wersją OEM. I na odwrót.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]