Re: odczepic messengera od outlooka

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 15:41:49 MET DST

> Ale o którego Messengera chodzi? Ja mam Windows Live Messenger i OE się z
> nim zupełnie nie zadaje, działają sobie całkowicie niezależnie.

Ściągnąłem:

Windows Live Messenger
Version 8.0 (Build 8.0.0812.00)
Copyright (C) 1997-2006 Microsoft Corporation.
All rights reserved.

zainstalowałem go i działa. Co ciekawe teraz ten zwykły Windows Messenger
przestał się uruchamiać razem z Outlookiem. W takim razie wszystko jest ok.
Mam dwa Messengery (Live i stary) ale stary się nie uruchamia więc wszystko
jest w porządku. A tak swoją drogą to ciekawe, że obie wersje są traktowane
jak zupełnie odrębne programy. To niepodobne do filozofii Windows. :)

Dziękuję wszystkim za pomoc. Sytuacja wydaje się opanowana.

Mariusz