Re: odczepic messengera od outlooka

Autor: Mariusz Wlodarczyk <mdw2_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 03 May 2007 - 14:15:46 MET DST

> Trafiłem na tę stronę po wpisaniu w Google słów kluczowych: windows xp
> messenger outlook express uruchamia. Teraz dopiero zacząłem dokładniej
> czytać. Jestem wstrząśnięty, nie mogę uwierzyć...

Jak wyłączyłem Messengera tak jak tam jest opisane to już się nie uruchamia
razem z Outlookiem. No fajnie. Ale kurcze teraz zupełnie się go nie daje
uruchomić. :) Nawet "ręcznie". Wobec tego wróciłem do poprzedniego
rozwiązania. Nie jest to wielki problem, bo już mi się automatycznie nie
loguje. No ale ja też jestem wstrząśnięty nieporadnością tego komunikatora.
Nie mogę uwierzyć, że tak ogromne pieniądze poszły na coś takiego. Przecież
to nawet nie ma archiwum. Kiedyś chciałem coś znaleźć w jakiejś gadce i nie
mogłem uwierzyć, że on nie ma archiwum. Wcześniej sobie gadki nie zapisałem,
bo nawet mi nie przyszło do głowy, że może nie mieć archiwum. Niesamowity
jest ten MSN. :)

Pozdrawiam
Mariusz