transmisja obrazu z kamery

Autor: Miódmalina <miodmalinaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 17:46:26 MET DST

Witka.

Chciałbym oglądać (jednokierunkowo) obraz z kamery "internetowej" podłączonej
gdzieś zdalnie do internetu. W czym problem, zapytacie? Otóż, na
kompie "odbiorczym" (w robocie) mam Win Xp bez upraw administratora. Tak więc
czaty i inne dedykowane programy komunikacyjne odpadają - nie mogę nic
zainstalować, nawet napletów dżawy. Widzę dwa potencjalne rozwiązania mojej
sytuacji:
- transmisja via "jakiś" serwer www, byle nie wymagający instalowania apletów,
- "jakiś" prosty programik komunikacyjny, którego instalacja nie wymagałaby
uprawnień admina.
Czy ktoś wie co konkretnego można podstawić pod "jakiś" w powyższych
pytaniach? Albo ktoś może ma inny, lepszy pomysł.

Z góry dzięki za wszystkie dowody zainteresowania moją sprawą.
Pzdr,
Miódmalina