Re: Dwukropek w nazwie katalogu

Autor: Konrad Szkudlarczyk <ROT13_xbaenqfmxhqynepmlx_ROT13_at_poczta.fm.INVALID>
Data: Wed 02 May 2007 - 14:06:37 MET DST

Wed, 2 May 2007 09:46:51 +0200, Wiktor S. napisał(a):

> Gdyby mieć bezpośredni dostęp do systemu
> plików, dwukropek możemy sobie tam wstawić.
> Wróżę, że taki katalog działałby bez problemu.

Czyli nie ma łatwej metody i należałoby mi się zabrać za jakiś
kompilator c... Choć znalazłem specyfikację FAT32 i tam wyczytałem, że
znak o kodzie 0x3A (czyli dwukropek) jest 'not legal'. Z NTFSem, jak
widzę, mogą być jeszcze większe problemy przy używaniu takiego
katalogu.

W sumie to był jednak kiepski pomysł, tyle dobrego, że dowiedziałem
się o strumieniach w pliku (dzięki, goomish!).

--
Pozdrawiam
Konrad Szkudlarczyk  [konradszkudlarczyk(at)poczta(dot)fm]