Longhorn na vmware-serwer - dwa pytania

Autor: ethanak <sweethanak_at_buziaczek.pl>
Data: Wed 02 May 2007 - 11:51:00 MET DST

Witam.

Zainstalowałem sobie tą śliczną najnowszą betę Longhorna (któregoś dnia
w końcu trzeba się nauczyć klikać a nie tylko edytować sobie pliczki w
/etc/sysconfig) i mam dwa krótkie pytanka.

a) czy istnieje możliwość uruchomienia dźwięku, a jeśli tak to jak?
System co prawda mnie informuje że nie ma takiej możliwości, ale ja
Windowsom nigdy specjalnie nie wierzyłem...

Nie powiem abym bez dźwięku żyć nie mógł, ale czasami JAWS mi
potrzebny... (tylko nie sprawdzałem czy się z Longhornem dogadają, jak
znam życie to pewnie nie).

b) czy da się uruchomić autofit? Nie zawsze odpalam Windowsa na
fullscreenie a nieco frustrujące jest skrolowanie. W domciu mój w2k
bardzo ślicznie łapie rozdzielczość taką, jak wielkość okna vmware, a
ten czort trzyma się na sztywno 1152x864.

Host OS: Linux PLD Th (i686), 2 GB RAM
Vmware-server: 1.0.2 build-39867
Longhorn dostał 12 GB dysku i 800 MB RAM (trochę za mało, ale ja na
hoście też trochę aplikacji odpalam).

ethanak

--
mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');