Re: Czy istnieje możliwość podzielić dysk na partycje z poziomu windows XP?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 13:34:12 MET DST

Użytkownik "Mariusz" <mariusz610@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f16ssf$79j$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Kupiłem nie dawno komp z zainstalowanym systemem XP niestety dysk nie jest
> podzielony na żadne partycje. Ja natomiast chciałbym podzielić go chociaż
na
> pół z racji tego że nie jest on duży bo tylko 20GB. Moje pytanie brzmi czy

Po cóż...? Lepiej IMHO dokupić drugi dysk. Jak dobrze poszukasz, tanio
kupisz, a bardzo się opłaci - w razie jakiejś draki, gdzie coś zrąbie
tablice partycji, drugi dysk raczej nie zostanie ruszony.
Chyba, że tego XP za dużo nie ma, to można, aby dane były na osobnej
partycji, ale ja bym Ci proponował drugi dysk. Osiemdziesiątkę, jak dobrze
poszukasz, kupisz nówkę za 150 PLN 80 GB:
http://www.balta.pl/opis.php3?ID=22747
http://www.balta.pl/opis.php3?ID=794
A sklep ten wcale nie jest najtańszy, więc masz szansę jeszcze coś urwać.

> można go podzielić jeszcze teraz a jeżeli tak to w jaki sposób, aby nie

Oczywiście, jest cała rzesza programów robiących to bez utraty danych.

> formatować dysku i nie instalować wszystkiego od nowa?

A przejrzyj archiwum grupy, było "z milion razy" o tym...

> Dziękuję i pozdrawiam.

Ależ proszę :)

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje