Re: pare problemow z kompem..

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 01 May 2007 - 03:16:55 MET DST

Użytkownik "Skrypek" <zgadnij@publicenemy.pl> napisał w wiadomości
news:463688e0$1_1@x-privat.org...
> Nie chcę zapeszać, ale komputer to tak durne urządzenie, że wszystkie
testy
> przejdzie pomyślnie, a potem i tak się podczas codziennej pracy pomyli w
> dodawaniu i powiesi.

Nic dodać, nic ująć. Zrobisz tygodniowy test burn-in, tak, że radiator
procka prawie się do czerwoności rozgrzeje, a walnięty okaże się np. dysk.
Pewnie pisałem - miałem klaptopa, z zainstalowanym NT4. Co jakiś czas nagle
filesystem rozlatywał się w drobny mak. Podzespoly wyszły w testach sprawne,
dysk scandiskiem przewekslowany z tysiąc razy... NIC.
Przypadkowo odkryłem, że to jednak dysk - przekłamywał odczytywane
informacje przy bardzo intensywnej pracy... przy Windows 98 praca byłą mniej
intensywna i tam conajwyżej wylatywał czasem sterownik ekranu, ale nawet
system nie BSoD-ował, można było po chwili kontynuować, jak się zamknęło
komunikaty błędów. (program wykonał blah blah...)

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje