Re: uruchamianie .exe

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 30 Apr 2007 - 20:17:00 MET DST

In news:f147pa$osl$1@news.onet.pl,
*Linuxik* <linuxik@poczta.onet.pl> typed:
> Witam, mam pytanie jak można wyłączyć komunikat "Nie mozna zweryfikowac
> wydawcy. Czy na pewno chcesz uruchomic to oprogramowanie?" w windows xp
> home ( w pro wiem ). Chodzi o to żeby po kliknięciu uruchamiał sie
> program a nie krzyczał.
>
> Z góry dzięki

http://support.microsoft.com/?kbid=883260
lub
Opcje internetowe, przejdź do zakładki zabezpieczenia
dla strefy internet, odszukaj opcję "Uruchamianie aplikacji i
niebezpiecznych plików" w sekcji "Różne", należy dać "Włącz".
Taka operacja obniża bezpieczeństwo systemu - można z tym sobie
poradzić, dodać nazwę komputera z którego uruchamiane są programy
do zaufanych witryn, uruchamiając programy ze skrótów odnoszących się
do pliku przez \\serwer\udzial\plik.exe
Zeby dodac cos do zaufanych witryn bez https:// trzeba oczywiscie
wylaczyc odpowiednia opcje na dole formatki.
Po dodaniu komputera do zaufanych mozna zezwolic na "uruchamianie
aplikacji i niebezpiecznych plikow" dla tejże strefy.

http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx