Re: downgrade Vista - XP

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Sun 29 Apr 2007 - 23:00:00 MET DST

> tylko trzeba zakupić oryginalny nośnik (ok. 100zł).

innymi slowy, majac licencje na Vista Business OEM, mogę po zakupie
nośnika XP poprosić o klucz i legalnie używać Visty _albo_ XP?

zastanawiam się nad zakupem przesiadka na XP, Viste Business dostalem z
laptopem. nośnika też nie mam, a partycja recovery "sama się" uszkodziła ;)

więc gdzie szukać oryginalnych nośników XP i Vista B OEM?

--
Pozdrawiam,
P.W.