Re: Odzyskiwanie danych

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 27 Apr 2007 - 23:03:15 MET DST

Dnia Fri, 27 Apr 2007 22:21:52 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> No, ja takich dziwnych rzeczy nie robię :) Popartycjnować dysk, sformatować
> partycje, sprawdzić poprawność istniejących i inne duperele:) Tylko taką
> prościznę robię:)

To po co Ci on w ogóle? :-). Takie rzeczy da się zrobić przy pomocy
diskpart, diskmgmt.msc albo instalatora Windows. Mam wówczas pewność, że
NTFS zostanie założony na wersji odpowiedniej do systemu operacyjnego,
który będzie go później obsługiwał. Można zyskać trochę na wydajności.
Zaś z PM bywa różnie, tym bardziej jeśli nie jest to najnowsza jego
wersja.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/