Re: Jak obserwować drukarki

Autor: Robert Worec <Robtn_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 27 Apr 2007 - 13:39:31 MET DST

linp napisał(a):
> Rejestrowanie wszystkich wydruków w sieci wg czasu i użytkowników .
> Sieć oparta na domenie Win2003 z kilkoma drukarkami na IP .
> Mam 1 urządzenie które ma kontroler z logowaniem zadań drukowania .
> Są profesjonalne programy np: iPrint Novella . Szukam podobnych
> rozwiązań najefektywniejszych i możliwie darmowych .
> Czy jest coś takiego w systemie serwera Windows żeby logować wydruki ?

Hi,

u siebie uzywam FollowMe firmy Ringdale:

http://www.ringdale.com/followme/st/asp/en/software.htm

w najtanszej wersji 5000zl brutto za karte EIO oraz PINpad autentykujący
do drukarki HP4350 dtnsl oraz software z mozliwosciami:

- dostep po IP bez netBISOS;
- mozliwosc definiownia kolejki na drukarce;
- mozliwosc definiowania i modyfikowania userow;
- mozliwosc przydzielania praw drukowania i praw ilosci wydrukow dla usera;
- kontrola kolejki - podglad, wstrzymanie, anulowanie, kasowanie zadan;
- otrzywmanie raportow, statystyk wydrukow - co, kto, ile i kiedy;

od razu o 20% spadła ilość trefnych, głupich, nieodbieranych wydruków!
no i te raporty i statystyki :))

miodzio :)

pozdrawiam - Robert