Zmiana serwera - klonowanie dysków ?

Autor: Michał K. <nn_at_gh.fr>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 15:05:59 MET DST

Witam

Muszę zmienić serwer, będący kontrolerem domeny pod Win 2003, pracuje na nim
cała gama usług jak DNS, DHCP, WINS, RRAS, IAS, serwer plikow, drukarek,
dostępu zdalnego itd. itp.
Nie robiłem jeszcze tego nigdy i zastanawiam się nad jak najsprawniejszą
zmianą. I przychodzi mi do głowy sklonowanie dysków (2 sztuki w mirroringu).
Lecz czy tak będzie dobrze ? Jeśli tak to rozumiem że sklonuję sobie jeden i
na nowym kompie ułożę sprzętowo nowy mirror. Wcześniej odistalowałbym
wszystkie urządzenia rzecz jasna, aby stery się nie pogryzły.
Jeśli ta metoda jest bezsensu lub ryzykowna (przede wszystkim jeśli chodzi o
stabilność systemu po takim przeniesieniu) to w jaki sposób się do tego
zabrać ?
A może postawić Win 2003 na nowym, zrobić z niego zapasowy kontroler i po
'synchronizacji' zmienić go na podstawowy ? Może tak się da ? :)

Proszę o jakieś porady i z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Michał