ad-ware :-/

Autor: rafal <rafal_at_onet.pl>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 12:48:45 MET DST

prosze o pomoc... zanim mnie szlag trafi :-/

XP Prof SP2, IE 6.0
Problem: wyskakujace okienka z reklamami w IE (i to reklama programu
usuwajacego Ad-Ware! :-/)

Nic nie instalowalem ostatnio, nie odwiedzam stron pornograficznych czy z
nielegalnym softem... nie wiem jak to sie przypaletalo :-( system
przeskanowany Ad-Ware SE Profesional i Avast!

jak to cholerstwo mozna usunac... poza zmiana przegladarki albo
przeinstalowaniem systemu

i przy okazji: jaki jest najlepszy darmowy antyvir? Avast bardzo mi pasuje
ale widac nie radzi sobie ze wszytskim

rafal

PS. to za przeproszeniem kurwestwo zeby w ten sposob reklamowac
oprogramowanie majace usuwac wlasnie takie smiecie :-/