Re: pare problemow z kompem..

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Apr 2007 - 10:55:43 MET DST

Użytkownik "PSTRY" <pawostr@gmailUSUN.com> napisał w wiadomości
news:f0po9l$b4u$1@news.dialog.net.pl...
> Mysle, ze to raczej jakis konflikt sprzetowy. Przed zmianą płyty głównej i
> procesora, też się działy jakies cyrki :( Może macie jakiś pomysł, czym
może
> być spowodowane to zamieszanie w kompie. :/

Najprościej, na pierwszy rzut, start, uruchom (lub WIN+R), devmgmt.msc i
zobaczyć, gdzie jest żółty wykrzyknik.
A systeminfo zapuścić, jak z tym nie da rady.
Pewnie coś skonfliktowało przerwania, albo nie jest wysterowane i zajmuje
niepotrzebnie ważne zasoby? Trzeba zobaczyć w zakładce "zasoby".
Często Wystarczy dać wlaściwe stery i problem powinien zniknąć - dobre stery
czasem potrafią same zmienić przerwanie na jakieś wolne, tak samo z resztą
zasobów. Trzeba tylko najpierw wiedzieć, co "choruje". Ostatecznie,
przestawić zasoby ręcznie, jak się np. w NT4 robiło.

Co widzisz w menedżerze urządzeń?

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje