Oprogramowanie BOX bez faktury - legalne?

Autor: =Marcos= <marcos_at_wyprawa.NOSPAMNOSPAM.info>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 19:44:19 MET DST

Ahoj
Czy oprogramowanie BOX wygrane w konkursie, otrzymane w prezencie itp itd -
wszelkie sytuacje, gdy nie mam na nie żadnego dowodu zakupu... czy jest
legalne? A nawet jeśli jest normalnie ze sklepu, czy mam obowiązek
przechowywać fakturę do usranej śmierci?
Zakładam, że posiada się wszystko co z wersją boxową było, numer seryjny nie
jest na czarnej liście itp :)

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]