Odzyskiwanie danych

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 18:24:00 MET DST

Witam
Dostałem komp do naprawy i reinstalki. Miało nie być ważnych danych na
dysku a niestety były :) Teraz jest problem jak odzyskać. Przebieg zdarzeń:
1. Na dysku byłu 4 partycje FAT, pierwsza systemowa.
2. Ostatnia partycja (F) została zlikwidowana.
3. Wolne miejsce zostało przyłączone (resize) do przedostatniej (E)
partycji.
4. Wszystkie partycje zostały przekwalifikowane na NTFS i sformatowane.
5. Na pierwszej (C) zainstalowano wXP, na innych nic nie pisałem.
        Podobno ważne dane były na E. Uzyłem programu Undelete (ze strony
http://www.undelete-plus.com/). Program zapuszczony wykrył kilka plików na
C, ze 200 na D i 1 na E. Dziwna sprawa bo te z D wyglądają w wiekszości na
pliki systemowe windowsa a przecież winda była na C! :) No, mniejsza o to,
bo na E, tam gdzie powinien być były katalog "Moje Dokumenty" undelete
praktycznie nic nie znalazł. A pytania jak zwykle sa dwa:
1. Czy undelete jest właściwym programem w sytuacji gdy partycja została
zmieniona z FAT na NTFS, dodatkowo powiększona i sformatowana?
2. Jeśli nie, to jakiego programu użyć? Pytam bo czas nagli i nie ma go na
kopanie po necie i studia... sorry.

--
Jacek