Re: patch czy aktualizacja?

Autor: poli <300ton.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Apr 2007 - 10:03:48 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Najprościej jest zainstalować SP po prostu. Nie ma sensu
> instalować nakładki na to. Instalator ServicePacka jest
> właśnie po to, by uaktualnić system...

racja...

> Formatowanie to rzecz ostateczna, a nie narzędzie do codzien-
> nego stosowania!

..jak najbardziej się tego wystrzegam, ale świeży sytem to jednak swieży, a
naprawa, z reguły, trwa zawsze dośc długo i bez pewnosci, że skutek będzie
oczekiwany no i trzeba się "cóś niecóś" na tym znać. A format daje taką
pewność nawet laikowi.
Tak na prawdę, to tylko fakt, że to nie mój komp, przywiódł mnie do zapytania
o to co w takim przypadku lepsze?

jeszcze raz dzieki za zainteresowanie :)))
 pozdrawiam, poli.