Najnowsze Gadu-Gadu "się kwasi".

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 23 Apr 2007 - 18:10:39 MET DST

Windoiws 2kPro (i oczywiście wszystkie poprawki/aktualizacje), Pentium4HT
3.06GHz (pomijam, że wiatrak wyje, jak karetka pogotowia w akcji, ale to
będę rzeźbić), 512M RAM, dyski 80 i 320 Brama Morska, płyta P5VDC-MX, 2
ekrany - karta na płycie Via Unichrome Pro i zewnętrzna PCI Voodoo3 po 16
MB. FW K3erio 2.1.5 PL (spisuje się świetnie) i AV Avast najnowszy (dziś
ciągnęło aktualizację programu i baz).
W Gadu-Gadu jest Telefon. Przy próbie skorzystania z niego GG natychmiast
wyłącza się bez żadnego komunikatu, ani wpisu w Dzienniku Zdarzeń. Po tym
daje się normalnie uruchomić, można obejrzeć stan konta, wywołać połączenie
testowe (bezskutecznie, FW nie wykazuje, żeby cokolwiek próbowało się gdzieś
połączyć), ale przy jakiejkolwiek próbiw wybrania numeru, czy to
myszoklikając na klawce ekranowej GG, czy to z klawki ręcznej, GG
natychmiast (no, po sekundzie, ale bez żadnych dodatkowych objawów) zamyka
sie nie zostawiając śladu, co do przyczyny. Równolkegle jest czynny i
chodzący SKype, z którym wcześniejsze wersje GG nie konfliktowały się, mogły
sobie programy chodzić równolegle, jak zechciałem gadać przez GG, to
gadałem, jak przez Skype, to gadałe4m... Teraz da się tylko przez Skype, a
GG wyburacza się nawet nie wyrzucając błędu, po czym daje się normalnie i
bez kłopotów uruchomić, ale ręcznie.

Pytanie - czy to taka uroda obecnej (7.7.0.3305) wersji GG, czy cos
poknociłem? Na kompie koleżanki pod NT4 podobno się zainstalował, ale
Telefonu nie testowałem... czy muszę się z tym pogodzić, czy coś
pochrzaniłęm?
Czy potrzeba by jeszcze jakichś informacji ode mnie, które pozwoliły by na
skuteczniejszą pomoc w rozwiązaniu mojego problemu? W każdym razie,
napisałem do GG, czekam na ich odpowiedź, przy okazji postanowiłem zapytać
tu na grupie, może ktoś wie i wystarczy "trzy razy o północy obrócić się w
lewo i splunąć przez prawe ramię podczas pełni księżyca"? Uprzejmie
uśmiecham się o wskazóki :)

Wydaje mi się, że jeśli przyczyną miałby być FW, czy AV, to w razie jakiegoś
niepowodzenia, GG powinien zaalarmować, ze czegoś tam nie może. A tu nic,
próba wybierania natychmiast kończy działanie GG, po czy można go normalnie
odpalić, jakby był od nowa startowany.

--
LH
1) Moze też byc tak, ze Twoje pakiety, hasla, loginy przechwytuje