Struktura plików na dvd Visty

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 22 Apr 2007 - 23:54:28 MET DST

Witam,
Mam dosyć nietypowe pytanie...
otóż planuję kupić laptopa z Vistą, będzie to Toshiba/HP a więc dostane
kretyńską formę przywracania systemu - z Recovery CD - która usunie całą
zawartość dysku przy użyciu. Do laptopów nic nie mam, ale takie
podejście mnie rozbraja (zwłaszcza jak kupuje laptopa za 8k zł i dostaje
jakiś szit a nie instalke).
Dla tych co mam, robiłem tak że zaraz po kupnie robiłem obraz normalnej
instalki XP (odpowiedniej wersji) i podmieniałem w obrazie katalog i386
(w nowych laptopach zawsze był dostępny na C) i już mialem instalke. Do
tego tylko sterowniki - tez przeważnie są na dysku albo na cd - i żyje.
Mam więc normalną instalke systemu, normalną cd z driverami i nie musze
tracić 160GB danych jak mi sie system rozleci.

No ale pojawił się problem - Vista. Chcąc czy nie chcąc będę toto miał.
No i pytanie - czy korzystając z obrazu dostępnego na p2p (nie mam
dostępu do innej wersji) będę w stanie przeprowadzić podobną operacje,
jak ta wyżej z XP?

A może jest jakiś bardziej cywilizowany sposób pozyskania normalnej
instalki systemu?

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \