Problem z Microsoft Compiled HTML help (chyba)

Autor: MeZaRd <mezard_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 22 Apr 2007 - 17:27:21 MET DST

Witam.

Wszystko zaczelo sie pieknego poranka, kiedy to nie moglem uruchomic GG
(pojawia sie okno programu, ale nie mozna nic w nim zrobic). Klikanie w to
okno powoduje wywalenie komunikatu, ze "program nie odpowiada...". Natomiast
odczekanie kilku minut po uruchomieniu gg bez jakiejkolwiek mojej
ingerencji "w ten proces" sprawia, ze program odpala sie normalnie.
Odpalenie okna rozmowy natomiast ponownie trwa kilka minut. Spedzilem
mnostwo czasu na rozwiazywaniu problemu z gg usuwajac wszelkie pozostalosci
po nim, przeinstalowujac, odinstalowujac, szukajac spyware, wirusow etc., a
tu okazuje sie, ze problem lezy gdzies glebiej. W trakcie przegladania
niezliczonej ilosci for napotkalem sie na watek o niemoznosci uruchamiania
plikow pomocy windows html (*.chm). Okazalo sie, ze wystepuje on i u mnie, a
jego przebieg jest podobny jak w przypadku gg. Probowalem juz jakos temu
problemowi zaradzic poprzez usuniecie pliku hh.dat, jak i modyfikujac klucz
HTMLHelp1.xItssRestrictions w rejestrze. Nie pomoglo. MSBASE niby nie
przemilczalo tego tematu i sa propozycje jego rozwiazania, ale nie
skutkujace.
Naprawde niechcialbym formatowac dysku, z tak wydawaloby sie prozaicznej
przyczyny i mam nadzieje, ze nie bede musial, bo ktos sie juz z tym
problemem spotkal i zna rozwiazanie.
Czulbym sie zobligowany za pomoc w tym temacie.

p.s. Jestem "szczesliwym" posiadaczem Win XP pro sp2 ze wszelkimi update'ami
etc.