Re: GP dla domeny nadpisuje GPO dla OU (Win2003)

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Sat 21 Apr 2007 - 13:25:52 MET DST

Użytkownik "marek" <m.sinkiewicz@wsisiz.edu.pl> napisał w wiadomości
news:f0afq3$3h2$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> Tak zrobilem i gpresult pokazuje, ze juz stosowane jest gpo, ale ustawiona
> w gop tapeta nadal nie pojawia sie na stacji uzytkownika - masz jeszcze
> jakis pomysl (active desktop uruchomilem w gpo i ustawilem tapete
> prawidlowo)?

gpupdate /force na kliencie powoduje jakas reakcje? Co na to logi?

> Nasuwa mi sie drugie pyt., co jezeli bede chcial aby np. uzytkownik xxx
> byl zarowno w grupie domain users i jednoczesnie w innym OU, jak to
> zrobic?

:-)
GPO i grupy w systemie to dwie rozne sprawy. GPO aplikujesz tylko dla
komputerow
albo uzytkownikow, nie da sie tak jak ty chcesz, tj. wkladac kogos w grupe i
przybic
mu jakies GPO "osobiscie" a inne przybic grupie do ktorej nalezy.
Przeczytaj w jakiej kolejnosci aplikowane sa GPO w domenie i jak sie to
dziedziczy,
to ci sie troche rozjasni. Wazne jest dobrze zaprojektowac strukture OU i
linkowanie
do nich GPO.