Re: ostatni fake z MS07-017

Autor: zakr <adres_at_mail.w.stopce>
Data: Wed 18 Apr 2007 - 19:25:11 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> hm, a gdzie w tym linku zawarta jest odpowiedz na moje pytanie ?

Wyjaśnie "łopatologicznie"

Owszem testował - Arcabit. Ta poprawka to trojan
Pozbycie się - nie ma opisu jakie pliki wgrywa/podmienia, więc stosujesz
metodę "ogólną"

1) Instalujesz poprawnego patcha
2) Skanujesz system AV (proponuję ArcaVir - skoro opisali, więc ich skaner
powinien wykrywać - prawa marketingu).
3) Skanujesz system Anty Spywarem
4) Jeśli mimo to nie jesteś pewny efektu reinstalujesz system

A gratuluję instalowania wszystkiego co podeślą (z odpowiednim opisem) bez
sprawdzenia czym to jest. :)

Jeśli masz jeszcze tą poprawkę, to chętnie się pobawię na wirtualnej
maszynie i sprawdzę co dokładnie robi.

--
Pozdrawiam
Zakr