Re: Powiększenie partycji

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 18 Apr 2007 - 14:48:57 MET DST

dipl.usunto@gazeta.lp napisał(a):

> jeżeli usunie linka to nic się nie stanie, jeżeli właściwy
> katalog - to ma problem :)

chodziło mi raczej o sytuację, gdy np. najpierw usunie zawartość
folderu-linka, a nie sam link. poza tym to i tak zależy od programu,
którym się usuwa takiego linka - jeśli program nie widzi różnicy
pomiędzy junction a dir, to poleci chyba cała zawartość nawet jeśli się
usunie linka

--
Artur Grdeń
mega @ work